Artikel archief

Krantenartikel in de plaatselijke krant

20-03-2013 12:58
Mijn collega, waarmee ik samenwerk op mijn vrijwilligersplek, vertelde mij dat zij gisteren het plaatselijk krantje van Gorkum had gekregen met daarin het interview met ons. Gelukkig voor ons vond ze het een mooi verhaal geworden. Wij moeten nog even wachten op ons eigen krantje van Sliedrecht om...

Bijengif helpt tegen Aids

12-03-2013 19:08
Bron: Redactie AD, dd 11-03-2013 (klik de titel aan en lees het hele artikel). Bron originele artikel: Huffington Post, U.S. News & World Report   Study: Bee Venom Can Kill HIV Onderzoekers aan de universiteit van Washington hebben aangetoond dat het gif melittine, het hoofdbestanddeel van...

Wat we bijna vergeten te vertellen.......

11-03-2013 17:59
Afgelopen woensdag de 6e maart zijn we geinterviewd door Annika Both van het Kompas! Werkelijk!!!!

Nog steeds geen lammetje

11-03-2013 08:55
Hoewel ik -Trix- ervan overtuigd was dat er afgelopen weekend een lammetje geboren zou worden van Mama, is er tot nu toe nog niets gebeurd. Mama is er rustig onder, ik wat onrustiger en ongeduldig.

Bijen vlogen uit

05-03-2013 19:24
Door het goede weer ongeveer 16 graden vlogen de bijen. In alle 3 de kasten leefden de bijen nog en daar zijn wij heel erg blij mee.

Dekram teruggebracht

05-03-2013 19:07
Zondag hebben we de dekram terug naar de eigenaar gebracht en bij zijn andere rammen gezet. Er liepen er nu ongeveer 80 stuks in de wei. (hier in kleurslagen zwart, bruin en schimmel)

Eindelijk komt de zon weer

27-02-2013 14:32
Gelukkig wordt het volgens de buienradar beter zonnig-weer deze week. Hopelijk blijft de sneeuw vanaf nu weg. Ik ben benieuwd wat de bijen zullen doen zodra het iets warmer wordt....

Het is weer even winter